Ce înţelegem prin calitate?
Pentru noi, la Kellner & Kunz, o conștientizare puternică a nevoilor clienților reprezintă baza relaţiei şi a calităţii. Întrebările, cerințele și problemele reprezintă provocarea și stau la baza angajamentului nostru. Cooperarea cu institute independente, precum și sugestiile orientate spre practică din contactele personale cu clienții reprezintă baza pentru dezvoltarea activă a produselor și asigurarea calității. Doar atunci când standardele de calitate precis definite sunt îndeplinite, produsul este pus în vânzare.
Securizarea proceselor interne
Filozofia noastră de calitate se aplică, de asemenea şi proceselor care au loc în cadrul companiei noastre. Acest lucru este demonstrat, printre altele, de sistemul nostru de management al calității, care a fost implementat din 1997. Acesta îndeplinește cerințele conform ISO 9001, orientat pe procese. Procesele operaționale de la Kellner & Kunz sunt concepute pentru a fi orientate către client, în conformitate cu sistemul TQM. Acest lucru asigură un nivel excepțional de calitate.